Het communicatieplan / druk 1

opzet en uitvoering in 8 stappen

Voorzijde
Achterzijde
32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789026730108
Uitgever: Adfo Groep
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: M. Waardenburg
Druk: 1
Pagina's: 84
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 1999
NUR: Economie en bedrijf algemeen

Het communicatieplan:

Opzet en uitvoering in 8 stappen

Communicatie is een van de belangrijkste managementinstrumenten

om de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie van

de organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vormt daarbij

het uitgangspunt. Communicatie vereist naast visie ook vakkennis,

creativiteit en flexibiliteit. Een planmatige aanpak is bij dit alles een

eerste vereiste. Zonder een heldere visie en een duidelijk plan van aanpak

is communicatie minder effectief en de kans op mislukken groot.

In Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen vormen de

acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid

én voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.

Over de auteur

Drs. Marten Waardenburg (1948) is als communicatiemanager werkzaam

bij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is sinds vele

jaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingen

en -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van

de Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en auteur

van verschillende Communicatiememo's en andere boeken op het

gebied van communicatie.