Het kunnen organiseren van je leven en werk is dé basisvaardigheid om succesvol te zijn. In dit boek presenteert Mustafa Akpinar een stappenplan om slim en effectief om te gaan met je tijd. Het boek is zo opgesteld dat je zelf kunt bepalen hoe je invulling geeft aan de verschillende stappen. Elke persoon en iedere situatie is immers uniek.
Op de bijbehorende website staan aanvullende vragenlijsten en diverse oefeningen om (extra) inzicht te krijgen in jouw specifieke werkritme. Ook vind je er een overzicht van handige applicaties waarmee je kunt experimenteren om je werkritme te optimaliseren
en zo nog effectiever te werken.
Deze uitgave ondersteunt studenten en (young) professionals bij het ontwikkelen van professionele vaardigheden. Succesvolle professionals tonen eigenaarschap, zijn proactief en leren continu met en van hun omgeving. Deze skills helpen je om doelen te realiseren en vruchtbare relaties aan te gaan.
Mustafa Apkinar studeerde bedrijfseconomie, theologie en bedrijfscommunicatie en is als docent-onderzoeker verbonden aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ook maakt hij deel uit van het onderwijsontwikkelteam van de opleiding Communicatie en de twee examencommissies van de Academie Business & Communicatie en de International School of Business.