Inleiding sales / Druk 2

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

Voorzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Inleiding sales / Druk 2

ISBN: 9789024424849
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Stefan Renkema
Druk: 2
Relevante opleidingen: Ondernemen Sales & Accountmanagement Sportmarketing
Pagina's: 224
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam Saxion
Vervanger van: 9789462365490
Categorie: Sales
NUR: Marketing

Inleiding Sales van Stefan Renkema behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, de

klantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken.

Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciële Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales.

Wat is er nieuw in deze tweede druk?

• Nog kernachtiger en scherper;

• Met compleet nieuwe aanvullende website.

Heldere inleiding in sales

• Bevat alle benodigde informatie voor het vakgebied sales;

• Concreet en handzaam;

• Sluit uitstekend aan bij de lespraktijk.

Exclusief studiemateriaal op de bijbehorende website

• Extra tentamenvragen;

• Filmpjes over goede salesgesprekken en meer;

• Toetsen om mee te oefenen;

• Actuele cases.

Over de auteur

Stefan Renkema is sinds 2006 als hoofddocent Sales & Marketing verbonden aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en doceert zowel in het bachelor als postbachelor onderwijs. In 2014 studeerde hij cum laude af in de richting Marketing aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Hij schreef voor Boom Hoger Onderwijs ook de uitgave Inleiding marketing.