Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct

digital, data-driven, direct

Voorzijde
41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789024400584
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Paul Postma
Druk: 1
Pagina's: 452
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Vervanger van: 9789013089721
NUR: Marketing

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.

Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.

Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.