Winnaar van de GIDS-boekenprijs 2006: het beste HR boek voor de manager.Wie binnen een organisatie een verandering wil realiseren heeft daarbij altijd anderen nodig. In dit boek worden vijf krachten beschreven om een verandering te laten slagen: urgentie, ambitie, planning, interactie en leiderschap. Vanuit de visie dat weerstand erbij hoort, maar dat veel onnodige weerstand kan worden voorkomen. Uiteindelijk gaat het erom dat mensen zich aan de verandering verbinden.'Hoe krijg je ze mee?' is gebaseerd op jarenlange praktijkervaring. Er staan talloze herkenbare praktijk voorbeelden, valkuilen en mogelijkheden in, die de lezer tot nadenken stemmen over zijn eigen rol als veranderaar.Annemarie Mars (1968) studeerde bestuurskunde en politicologie, en werkte acht jaar bij een internationaal adviesbureau voordat ze in 2000 onder de naam for a change voor zichzelf begon. Ze heeft zich gespecialiseerd in organisaties waar professionals werken. Ze begeleidt en evalueert veranderingsprocessen en coacht en traint veranderaars."