Nice girls don't get the corner office / Druk 2

Adviezen voor vrouwen die willen groeien in hun werk

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Nice girls don't get the corner office / Druk 2

ISBN: 9789022584682
Uitgever: Boekerij
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Lois P. Frankel
Druk: 14
Pagina's: 304
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
NUR: Literaire non-fictie algemeen Psychologie algemeen

Het ultieme carrièreboek voor vrouwen in een prachtige nieuwe uitvoering

Werk jij altijd non-stop door zonder pauze? Maak je je zorgen of je anderen niet beledigt met je feedback? Vraag je collega’s altijd om raad voordat je een beslissing neemt? Of wil je gewoon dat iedereen je aardig vindt? Als je een van de bovenstaande vragen met ja hebt beantwoord, is volgens Lois P. Frankel de kans groot dat er regelmatig een promotie aan je neus voorbijgaat en dat het je meestal niet lukt om je dromen & ideeën waar te maken.

Lois P. Frankel is coach en bedrijfstrainer. Vijfentwintig jaar lang runde ze een praktijk voor psychotherapie waar ze voornamelijk werkende vrouwen behandelde. Nice girls don’t get the corner office is het resultaat van al die praktijkervaring. Het gaat over de meest gemaakte fouten van vrouwen op hun werk, het doet suggesties om grip te krijgen op je carrière en het beschrijft manieren waarop je jezelf in de weg zit bij het benutten van al je talenten. De praktische adviezen zijn onderverdeeld in zes thema's: hoe je het spel speelt; hoe je je gedraagt; hoe je denkt; hoe je jezelf op de markt brengt; hoe je klinkt; hoe je eruitziet en hoe je reageert.

De pers over Nice girls don’t get the corner office:

‘De lessen uit Nice girls don’t get the corner office zijn onverminderd relevant.’ Eva Jinek

‘Lieve meisjes komen niet ver. Stop dus met ploeteren, met aardig en behulpzaam zijn. En houd eens op je zo vaak te verontschuldigen. En nooit huilen op je werk. Maar daar is met dit handboek straks ook geen enkele reden meer voor.’ Trouw

‘Elke vrouw die vooruit wil komen in het bedrijfsleven zou dit boek moeten lezen. Het is een fascinerende crashcursus in uitstraling, invloed en communicatie van een succesvolle en verhelderende coach. Geweldig!’ Anne Fisher, Fortune en CNN