De Cialdini-methode

de 7 wetten van overtuigingskracht

Voorzijde
34,99
Leverbaar vanaf 2 april 2025
Met 5% studentenkorting
voor 33,24 i
+
Bestel
ISBN: 9789020938166
Uitgever: Lannoo Campus
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Luc Cipers
Druk: 1
Pagina's: 200
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2025
NUR: Bedrijfskunde algemeen

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed zoals schaarste, wederkerigheid en sociale bewijskracht en reikt een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn. Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen. Waarom? We moeten elke dag wel iemand van iets overtuigen Ontdek wat professionals bij bedrijven als Apple, Microsoft, Google, Meta en Booking.com al jaren gebruiken Op basis van meer dan 40 jaar wetenschappelijk onderzoek Wat? Welke zijn de zeven principes van Invloed? Welke principe gebruik je best wanneer? Met concrete voorbeelden van toepassingen in het bedrijfsleven Voor wie? Zaakvoerders en bedrijfleiders Leidinggevenden Marketeers HR-professionals Commerciële medewerkers