In The Ripple Effect ontdek je hoe je als marketeer, manager of bedrijfsleider een uitdeinende, positieve impact kan hebben in dit tijdperk van ongekende veranderingen. Met achtergrondinformatie, handige tips, case studies en het vijfstappenmodel van Storybeing, Storytelling, Storydoing, Storyliving en Storyacting overstijg je de klassieke grenzen van merk- en marketingdenken en kan je verhaal meer mensen bereiken én positief impacteren. Binnen en buiten je bedrijf. Laat je door dit boek inspireren om een druppel van verandering te zijn die positieve deining veroorzaakt en zo een waardevolle bijdrage levert aan de samenleving. Want dat ligt binnen ieders handbereik. Waarom? Breidt je denkkader uit met kennis en een praktische achtergrond Toegankelijk, verhalend model om gestructureerd impact te maken Inzicht in de relatie en opportuniteiten met je stakeholders (intern en extern) Wat? Basisprincipes voor impact en regeneratief denken: wat is impact? Hoe creëer je welzijn? Waar ligt de lat? Het impact-narratiefmodel in vijf stappen om duurzame verandering te creëren Mix van theorie, casestudies, strategische modellen, interviews en zelftesten Voor wie? Marketeers HR Ondernemers Professionals die tools zoeken voor duurzame groei en betrokkenheid