Ontdek de essentie van moderne marketing met Marketing: Reinventing the Basics. Terwijl digitale revoluties het consumentengedrag veranderen, herziet dit boek kernprincipes van marketing zoals SAVE en de Customer Journey. Het biedt een frisse kijk op hoe deze kaders zijn geëvolueerd en biedt praktische handvatten voor het maken van effectieve marketingplannen. Het is de perfecte leidraad voor docenten en aspirant-marketeers die op zoek zijn naar praktische vaardigheden in een dynamische, digitale markt. Waarom? Geen voorkennis nodig Stap-voor-stap aanpak Focus op de digitale wereld Checklists om te zien of je de theorie hebt begrepen Ondersteund met AI om te helpen bij het studeren Wat? Evolutie van marketing door de jaren heen, gebaseerd op veranderingen in consumentengedrag SAVE-model De beslissingsreis van de klant Operationele marketing Hoe stel je een marketingplan op? Strategische marketing Voor wie? Bachelorstudenten (professioneel / academisch) (Professionele) mensen zonder kennis van marketing, maar die wel de eerste stappen in marketing willen zetten Marketing- / commerciële professionals