Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

Voorzijde
Achterzijde
49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 47,45 i
+
Bestel
ISBN: 9789013110159
Uitgever: Vakmedianet
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Jean-Pierre Thomassen
Druk: 1
Relevante opleidingen: Management in de Zorg Creative Marketing en Sales Ad Management in de Zorg
Pagina's: 232
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2012
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
NUR: Management algemeen

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen.

De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn 'tevreden' en 'goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus!

Aanvullende informatie

Over de auteur:

Jean-Pierre Thomassen is managing consultant bij TNO Management Consultants. De Customer Delight Strategie is zijn elfde boek over klantgerelateerde onderwerpen.