Handboek Direct Marketing 3.0 / druk 2

online & offline

Voorzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Handboek Direct Marketing 3.0 / druk 2

ISBN: 9789013089721
Uitgever: Adfo Groep
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Paul Postma
Druk: 2
Taal: Nederlands
Vervanger van: 9789013045918
NUR: Marketing

Omschrijving

Het Handboek Direct Marketing 3.0 - Online & Offline is het standaardwerk voor de marketingperiode met internet, met mobiel en met sociale netwerken. Het beschrijft hoe commerciƫle processen van marketing, verkoop en services via media worden uitgevoerd. Dit handboek analyseert van alle media de belangrijke kenmerken en geeft aan hoe die in commerciƫle processen het beste kunnen worden gebruikt. De kracht van de combinatie met data-analyse wordt uitgebreid behandeld. Evenals het vormgeven van de organisatie en de juridische aspecten. Dit handboek omvat het direct marketingproces vanaf de strategische keuzes tot de praktische uitvoering. Compleet met acht praktijkcases, waaronder met sociale netwerken.