Dit boek is onderdeel van InBusiness, een modulaire methode voor mbo Economie. Een
breed aanbod van leereenheden dekt alle onderwerpen voor de commerciële en ¬financiële
opleidingen. In de serie InBusiness Commercieel worden leereenheden aangeboden
voor dekking van de kwalificatiedossiers Commercie en Marketing, communicatie
en evenementen, niveau 3 en 4.
Het leerwerkboek Online marketing bevat acht leereenheden die helpen om online marketing
te begrijpen en op elk moment te kunnen inzetten. Belangrijke actuele onderwerpen
als social media, zoekmachinemarketing, e-mail- en contentmarketing, websites en
analytics komen aan de orde.
Bewezen didactiek
De methode InBusiness is ontwikkeld door ervaren auteurs, die in de leereenheden een
duidelijke verbinding leggen tussen theorie en praktijk. De didactische opbouw van elke
leereenheid is gebaseerd op het bewezen effectieve zes-leerfasen model: Introductie,
Theorie, Verwerking, Toepassing, Evaluatie/zelftoets, Toetsing.
De methode is compleet en van hoge kwaliteit. InBusiness is samen met docenten ontwikkeld,
inhoudelijk sterk, prettig leesbaar, visueel aantrekkelijk en voldoet aan de eisen
van de kwalificatiedossiers en aan de exameneisen van ESS en SPL.