Communicatie voor Financials / Druk 1

Voorzijde
Inkijkexemplaar
59,00
Levertijd: 4 werkdagen
Met 5% studentenkorting
voor 56,05 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001886806
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Theo de Joode Bert van der Zaag Karolijn Burgman
Druk: 1
Relevante opleidingen: Finance & Control
Pagina's: 240
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
Voorgeschreven bij o.a.: Haagse Hogeschool (HHS)
Categorie: Communicatie & Talen Presenteren & debatteren Schrijven & rapporteren
NUR: Communicatiekunde algemeen

- Integrale behandeling van financiën vanuit communicatieperspectief;

- verbindt ethiek en communicatie;

- geschreven door deskundigen op het vakgebied.

Communicatie speelt een belangrijke rol bij het terugwinnen van het vertrouwen van mensen in de financiële sector. De eerste editie Communicatie voor Financials is specifiek ontwikkeld voor de financiële sector en verbindt ethische en maatschappelijke waarden aan communicatie. Studenten maken kennis met de belangrijkste communicatieve vaardigheden, een communicatiemodel en benodigde kerncompetenties. In de volgende hoofdstukken vindt verdieping plaats. Elk hoofdstuk bevat een casus, een samenvatting en opdrachten.

Communicatie voor Financials mag niet ontbreken op de boekenlijst van opleidingen als Bedrijfseconomie, Accountancy, Financieel Service Management en Fiscaal Economie & Recht.