- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;
- met cases van topbureaus;
- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes
Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.
In de zesde editie is er extra aandacht voor socialmediastrategieƫn, creatieve technieken en online tips en trends. Copy & Concept bevat nu ook een generiek hoofdstuk over schrijven en een nieuw afsluitend hoofdstuk "Pay-off".
Copy & Concept mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciƫle Economie, Communicatie, Communication & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.