Copy & Concept / Druk 6

Voorzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Copy & Concept / Druk 6

ISBN: 9789001886455
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Bert Thobokholt Barry de Waal Martin Westbeek
Druk: 6
Relevante opleidingen: Communication and Multimedia Design (CMD)
Pagina's: 232
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Voorgeschreven bij o.a.: Haagse Hogeschool (HHS)
Vervanger van: 9789001838720
Categorie: Marketing Marketingcommunicatie & reclame
NUR: Marketing

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

- met cases van topbureaus;

- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.

In de zesde editie is er extra aandacht voor socialmediastrategieƫn, creatieve technieken en online tips en trends. Copy & Concept bevat nu ook een generiek hoofdstuk over schrijven en een nieuw afsluitend hoofdstuk "Pay-off".

Copy & Concept mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciƫle Economie, Communicatie, Communication & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.