Ondernemerschap in hoofdlijnen / Druk 4 (e-book)

Voorzijde
Inkijkexemplaar
45,95
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001885731
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: E-book via Bookshelf
Auteur: Peter van der Meer
Druk: 4
Pagina's: 218
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Categorie: Management & bedrijfskunde Bedrijfskunde & ondernemerschap
NUR: Bedrijfskunde algemeen

- Unieke multidisciplinaire benadering;

- behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen;

- ook geschikt voor niet-economische opleidingen.

Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.