Ondernemerschap in hoofdlijnen / Druk 4

Voorzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Ondernemerschap in hoofdlijnen / Druk 4

ISBN: 9789001885724
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Peter van der Meer
Druk: 4
Pagina's: 218
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Vervanger van: 9789001834234
Categorie: Management & bedrijfskunde Bedrijfskunde & ondernemerschap
NUR: Bedrijfseconomie

- Unieke multidisciplinaire benadering;

- behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen;

- ook geschikt voor niet-economische opleidingen.

Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.