Essentie van communicatie / Druk 3

Voorzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Essentie van communicatie / Druk 3

ISBN: 9789001878153
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Wil Michels
Druk: 3
Pagina's: 140
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
Vervanger van: 9789001818975
Categorie: Communicatie & Talen Marketing Communicatie: algemeen methoden Marketingcommunicatie & reclame
NUR: Communicatiekunde algemeen

Er zijn talloze boeken over wat communicatie is. Essentie van communicatie is echter het enige boek dat gaat over wat jij met communicatie voor een organisatie kunt doen. Het biedt je alle basics en inzichten die je nodig hebt om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te geven. De ideale inleiding voor de start van je opleiding!

Waarom kiezen voor Essentie van communicatie?

* Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen;

* inspirerend en zeer praktijkgericht;

* met handige canvassen voor verschillende communicatieplannen.

Essentie van communicatie is een beknopte en praktijkgerichte inleiding in het vakgebied. Het boek leidt je op toegankelijke wijze door het volledige communicatieproces, van het bepalen van de identiteit van een organisatie tot het geven van een advies. Het maakt inzichtelijk hoe communicatie succesvol ingezet kan worden voor bedrijven. Met de handreikingen en ideeën uit dit boek kun je direct aan de slag. Je leert om een goed doordacht communicatieplan op te stellen, maar je krijgt ook de ruimte om uit te pakken met verrassende en creatieve concepten. Daarnaast bevat deze editie handige canvassen voor onder meer de interne communicatie en marketingcommunicatie, waarmee alle bedrijfsaspecten op een overzichtelijke manier in kaart kunnen worden gebracht. Essentie van communicatie is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de derde editie van Essentie van communicatie?

De nieuwste editie van Essentie van communicatie is nog praktijkgerichter. Ook wordt er extra aandacht besteed aan positioneren. Daarnaast is er een nieuw model ontwikkeld voor contentstrategie en vervangt het communicatiecanvas nu het traditionele communicatieplan.

Online ondersteuning

Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier toetsen waarmee je je kennis van de theorie kunt testen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.