Strategische marketingplanning / Druk 7

theorie, technieken, toepassingen

Voorzijde
Inhoudsopgave;
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Strategische marketingplanning / Druk 7

ISBN: 9789001877477
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Karel Jan Alsem
Druk: 7
Pagina's: 448
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
Vervanger van: 9789001820626
Categorie: Management & bedrijfskunde Marketing Strategische marketing Strategisch management
NUR: Marketing

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?

* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* perfecte combinatie van theorie en praktijk;

* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën zeer toegankelijk uiteengezet. Elk hoofdstuk is een stap in het strategische marketingplanningsproces, geïllustreerd door praktische voorbeelden en een slotcase. Het boek is van toepassing op alle ondernemingen die een product aanbieden. Strategische marketingplanning is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de zevende editie van Strategische marketingplanning?

In de nieuwste editie zijn alle voorbeelden en cases geactualiseerd. Daarnaast zijn recente ontwikkelingen en inzichten op het gebied van branding en online marketing integraal verwerkt.

Online ondersteuning

Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier toetsen om mee te oefenen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.