Marketing Kernstof is een introductie in het vakgebied marketing en laat je kennismaken met de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Praktijkgericht, heel compleet en toch compact.
Waarom kiezen voor Marketing Kernstof?
• sluit aan bij NIMA A-exameneisen
• compleet en toch compact
• inclusief unieke code voor Prepzone, met handige extra toetsen, flitscolleges en begrippentrainer.
Het boek bestaat uit negen delen en besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag, en markt- en marketingonderzoek. Je komt meer te weten over zaken als productontwikkeling, prijsdoelstellingen, distributie en communicatie. Die kennis heb je zeker nodig voor een carrière als marketeer. Bij Marketing Kernstof is ook een opgavenboek verkrijgbaar. Met de opdrachten en cases in dit boek kun je je kennis van de leerstof toetsen. Erg handig bij je tentamen- of examenvoorbereiding!
In deze achtste editie volgen de auteurs de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Voorbeelden en artikelen zijn geactualiseerd en de volgorde van enkele onderdelen in het boek is aangepast. Hierdoor heeft het boek een logischere structuur gekregen en dat maakt het makkelijker om je de stof eigen te maken.
Online ondersteuning
Voorin het boek staat een code waarmee je toegang krijgt tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, een begrippentrainer en extra studiemateriaal. Zo kun je je nog beter voorbereiden op je tentamens!