Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

Voorzijde
Inhoudsopgave;
Inkijkexemplaar
47,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 45,55 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001853204
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Bronis Verhage Eric Boot Paul Riegen
Druk: 9
Relevante opleidingen: Ondernemerschap & Retail Management
Pagina's: 184
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Voorgeschreven bij o.a.: Saxion
Vervanger van: 9789001818654
Categorie: Marketing Marketing: inleidingen
NUR: Marketing

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.

De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.

Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.