Marketingplan voor ondernemers in het MKB / Druk 2 (e-book)

Voorzijde
Inkijkexemplaar
49,95
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001848972
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: E-book via Bookshelf
Auteur: Marteyn Roes Nino Adamo
Druk: 2
Pagina's: 205
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2013
Categorie: Marketing
NUR: Marketing

- biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;

- biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;

- is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);

- besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.

Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan de hand van stappenplannen, checklists en een website legt de auteur uit hoe je een marketingplan schrijft. Korte theoretische inleidingen over strategie en de marketing mix worden geïllustreerd met voorbeelden uit de praktijk.

Dit boek speelt daarnaast in op de inzet van netwerken als onderdeel van de marketingstrategie. Hierbij wordt aandacht besteed aan zowel effectieve inzet van offline en online netwerken. Netwerken wordt, zeker in deze tijd, als een belangrijke succesfactor gezien binnen het ondernemen.