Strategie voor dienstverleners / Druk 3 (e-book)

30 managementvragen en -antwoorden

Voorzijde
Inkijkexemplaar
55,95
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001847616
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: E-book via Bookshelf
Auteur: Wouter de Vries Niels Dekker Hans Hylkema
Druk: 3
Pagina's: 278
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2011
Categorie: Management & bedrijfskunde Marketing Dienstenmarketing Hospitality, Toerisme & Vrije tijd
NUR: Marketing

Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.