Basisboek Events

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
61,95
Levertijd: 3 werkdagen
Met 5% studentenkorting
voor 58,85 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001809690
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Harry Heithuis
Druk: 1
Relevante opleidingen: Ad Events & Experience Management
Pagina's: 250
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
Categorie: Marketing Marketingcommunicatie & reclame
NUR: Management algemeen

Basisboek Events belicht alle aspecten van het organiseren van een goed (bedrijfs)evenement. Een waardevol handboek compleet met theoretische achtergronden, praktische richtlijnen, direct toepasbare ideeën en praktijkvoorbeelden. Een solide houvast voor studenten en (aankomende) professionals die zich voorbereiden op het organiseren van professionele events.

- Compleet handboek over alle aspecten: theorie en praktijk gecombineerd!

- aantrekkelijke full colour uitgave met actuele foto's en voorbeelden;

- uitgebreide ondersteunende website.