Klantgericht organiseren

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
66,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 63,60 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001783181
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Els Meertens Marijn Mulders
Druk: 1
Relevante opleidingen: Technische Bedrijfskunde
Pagina's: 198
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2011
Voorgeschreven bij o.a.: Haagse Hogeschool (HHS)
Categorie: Management & bedrijfskunde Marketing Marketing: vaardigheden & toepassingen Organisatiekunde
NUR: Management algemeen

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu weer zo’n hype? En wat biedt Klantgericht organiseren meer dan ‘oude wijn in nieuwe zakken’?