250 Managementbegrippen

Voorzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

250 Managementbegrippen

Andere versies
ISBN: 9789001775643
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Gert-Jan Melker
Druk: 1
Pagina's: 344
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2010
Categorie: Management & bedrijfskunde Marketing Management: vaardigheden & toepassingen Marketing: vaardigheden & toepassingen
NUR: Management algemeen

250 Managementbegrippen is een handig naslagwerk met de belangrijkste begrippen in het vakgebied Management en Organisatie. Elk begrip en de achtergrond ervan wordt kort toegelicht. Juist omdat de begrippen niet alleen voorzien zijn van een korte omschrijving, maar concreet toegelicht worden aan de hand van voorbeelden, grafieken en tabellen, is dit naslagwerk een onmisbare aanvulling op de huidige literatuur. Een verbinding naar het werk van een aantal belangrijke denkers en vernieuwers in dit vakgebied plaatst de behandelde begrippen in een historisch perspectief.