Doelen behalen en commerciële successen – dat wil jij toch ook? Een retorische vraag, want iedereen die een product wil verkopen streeft naar hoge verkoopcijfers en omzetgroei. Of je nu werkt als marketing professional, influencer óf salesmanager. Helaas worden we op onze weg naar succes maar al te vaak gehinderd door factoren als concurrentie, economische onzekerheid, marktverzadiging, stress en andere problemen.
Waarde(n)vol verkopen helpt je om te gaan met deze hindernissen, door je een ander perspectief aan te reiken: inspiratie en motivatie voor prestatiekracht op de lange termijn, zonder verlies van levenskwaliteit. Aan bod komen onderwerpen als stress en burn-out, de illusie van persoonlijke controle en values-based-selling, waarbij veel aandacht is voor waarden en zingeving in sales.
• Een vernieuwende strategie voor groei;
• een mindset voor langetermijnprestaties;
• praktische adviezen voor stressvermindering.
Doelgroep
marketing/sales professionals, (zelfstandig) ondernemers, iedereen die actief is in commerciële beroepen.
Over de auteur
Misha Stoutenbeek (1980) studeerde communicatie en marketing, aangevuld met een studie filosofie, theologie en Boeddhisme aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Tegenwoordig werkt hij internationaal als marketing- en salesadviseur. Stoutenbeek is auteur van meerdere publicaties op het gebied van zakelijke groei (marketing, sales) en persoonlijke ontwikkeling. In zijn teksten neemt hij de lezer mee op een zoektocht naar de balans tussen commercie en zingeving.