- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;
- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;
- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.
E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiƫnter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties met internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiƫnter en effectiever kunnen inrichten. De maximalisatie van de klantwaarde staat hierbij centraal. Het boek is compact en volledig: businessmodelinnovatie, internet-technologie, inkoop, CRM en productie, logistiek en managementinformatie, komen alle aan bod. Het boek leert hoe een organisatie de groei naar een volwaardige e-businessorganisatie kan plannen en organiseren. Ieder hoofdstuk eindigt met vragen en een praktijkcase, zodat de student de gestelde leerdoelen haalt. In de nieuwe editie staat e-commerce meer centraal. Alle hoofdstukken zijn geactualiseerd met de nieuwste ontwikkelingen en voorzien van praktijkvoorbeelden.