Salesmanagement / Druk 6

Voorzijde
Inkijkexemplaar
79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 75,95 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001593452
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Gerbrand Rustenburg Arnold Steenbeek
Druk: 6
Relevante opleidingen: Sales & Accountmanagement Global Marketing en Sales Ad Sales & Accountmanagement Ondernemerschap & Retail Management
Pagina's: 594
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam Hogeschool Utrecht Avans Hogeschool
Vervanger van: 9789001862930
Categorie: Marketing
NUR: Management algemeen

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat.

In deze zesde editie is meer aandacht voor de rol van salescoaching en training bij personeelsontwikkeling en omzetgroei, het toenemende belang van ethiek en duurzaamheid bij salesmanagement, het belang van wendbaarheid in het vak en de steeds groter wordende rol van digitalisering op het salesvak. Daarnaast wordt er nu dieper ingegaan op vaardigheden als social selling en multichannel selling, het belang van salesleadership voor salesmanagementfuncties, veranderingen bij aanbestedingen die accountmanagement beïnvloeden en de effecten van handelsboycots en importheffingen op internationaal zakendoen.