Basisboek Sales / Druk 3

Voorzijde
Inkijkexemplaar
67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 64,55 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001292782
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Robin van der Werf
Druk: 3
Relevante opleidingen: Sales & Accountmanagement Marketing of Social Business Ad Sales & Accountmanagement
Pagina's: 388
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
Vervanger van: 9789001886431
NUR: Marketing

• Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;

• sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;

• rijke digitale ondersteuning met o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips

Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Alle belangrijke thema’s van de salesdiscipline komen aan bod, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagement. Ook is er ruime aandacht voor de praktische verkoopvaardigheden die elke verkoper zich eigen moet maken. Basisboek Sales sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales en is opgenomen in de literatuurlijst voor dit examen.

Deze vernieuwde, derde editie van Basisboek Sales sluit volledig aan bij de moderne salespraktijk. Het boek is afgestemd op de nieuwe NIMA-exameneisen per 2021 en praktijkvoorbeelden in het boek zijn geactualiseerd. In deze nieuwe editie is bovendien meer aandacht voor digitalisering en actuele ontwikkelingen als social selling.

Basisboek Sales is geschikt voor opleidingen in zowel het hbo als mbo waar sales/verkoop onderdeel van het curriculum is. Bovendien sluit het boek volledig aan bij de NIMA Sales-A eisen, waarmee het de student helpt zich optimaal voor te bereiden op dit examen

Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips. Voor docenten staat er collegesheets, antwoorden en uitwerkingen.

Robin van der Werf verzorgt vanuit zijn eigen advies- en trainingsbureau CommVida (in-company) opleidingen en trainingen op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Hij werkt daarbij samen met opleidingsinstituten en trainingsbureaus als NCOI Opleidingen en ICM opleidingen & trainingen. Hij werkte onder meer voor Bosch Powertools en in verschillende commerciële en leidinggevende functies als key-accountmanager, international salesmanager en businessunit manager. Ook is hij auteur van Praktisch Sales- en Accountmanagement.