Basisboek online marketing / Druk 5 (e-book)

Van strategie tot conversie

Voorzijde
62,00
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001015695
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: E-book via Bookshelf
Auteur: Marjolein Visser Berend Sikkenga Danny Oosterveer David den Besten
Druk: 5
Pagina's: 672
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
Vervanger van: 9789001752217
NUR: Marketing

- Behandelt het volledige online marketingproces;

- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;

- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.

Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!

Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil- ervarings- en betrokkenheidswaarde te creëren. Onlinemarketingprofessionals richten zich daardoor in toenemende mate op klantwaarde en klantrelaties, op de korte én op de lange termijn.

Voor de vijfde editie van Basisboek Online Marketing is daarom de klantcyclus als uitgangspunt gekozen. Dit heeft geleid tot een ander theoretisch raamwerk en een nieuwe hoofdstukindeling. Per fase van de koop- en gebruikscyclus legt het boek uit hoe online marketingprofessionals via digitale interactie klantwaarde creëren. De leerstof is opnieuw gerangschikt, geactualiseerd, opgeschoond en ingekort en aangevuld met de nieuwste inzichten, praktijkvoorbeelden, opdrachten en casussen.