Hoe werk je effectiever en productiever?
Hoe wordt u stressbestendig? Wat houdt timemanagement precies in? Hoe zorgt u dat u uw mail de baas blijft? Hoe bepaalt u waar en hoe u het best werkt? Hoe houdt u overzicht over alle informatie en taken die u nodig hebt? En wat zijn nu precies de voordelen van 'het nieuwe werken'? Er is al ontzettend veel geschreven over het nieuwe werken, maar duidelijker wordt het er over het algemeen niet op. Met dit compacte handboek bent u binnen de kortste keren helemaal op de hoogte en leert u alle ins & outs van het nieuwe werken en hoe u hier als werknemer het beste mee om kunt gaan.
Essentieel is dat er in Het nieuwe werken en al zijn varianten nagedacht wordt over hoe je werkt, waar je werkt, met wie je werkt en met welke middelen je werkt. Is het logisch of heeft het een meerwaarde om op kantoor iets te doen? Is het slim om op kantoor samen op een kamer te zitten? Is het nuttig dat vanaf 8:30 te doen en tot 17:00 uur? Dit boek geeft je antwoorden op deze en nog meer vragen over het nieuwe werken én adviezen om slimmer te werken.