Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
morgen verzonden
De klantenfluisteraar
2022 || Paperback || Verwarrend Eenvoudig
Klanten. Aan de ene kant zijn ze je broodwinning en dus je waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze soms op je zenuwen: hoe krijg je vat op hun gedrag? Hoe werkt het ‘klantenbrein’ precies? Misschien hebben ze wel heel andere behoeften dan je denkt – en dan zij zelf denken!
Van Setten haalt in de Klantenfluisteraar heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijk je weer met met frisse blik te...
morgen verzonden
Hoe krijg ik ze zover
Draagvlak zonder dwang
2022 || Paperback || Verwarrend Eenvoudig
Jan van Setten vertelt in zijn klassieker ‘Hoe krijg ik ze zover?’ hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases van gedragsverandering heen krijgt. Hoe je mensen op een natuurlijke wijze betrokken maakt. En hoe je respectvol afscheid neemt als het echt niet werkt.
Van Setten koppelt met humor fundamentele inzichten aan herkenbare praktijksituaties. Laat je inspireren om het roer in handen te nemen, op een manier die gewaardeerd wordt door medewerkers, colleg...