Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (4)

53,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Wat je speelt ben je zelf / Druk 1

2018 || Paperback || L. van der Poel e.a. || Bohn Stafleu van Loghum

Wat je speelt ben je zelf beschrijft de waarde van spel en spelbegeleiding voor de ontwikkeling van het individu. Spel is van wezenlijk belang voor de sociale, cognitieve, motorische en emotionele ontwikkeling van het kind. Maar ook voor volwassen mensen met een (verstandelijke) beperking is spel van onschatbare waarde.De kracht van dit boek ligt in een consequente integratie van theorie en praktijk. De theoretisch onderbouwing voor spelbegeleiding (deel 1) wordt duidelijk door veel verhelder...

93,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 89,25
+
Bestel

Drama voor de beroepspraktijk / Druk 3

2004 || Paperback || G. Pijper || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Drama is belangrijk voor de mens om greep te kunnen houden op zijn omgeving, problemen te kunnen bolwerken en weerbaar te blijven.

35,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Observeren, registreren, rapporteren en interpreteren / Druk 6

2022 || Paperback || Petra de Bil || Boom

Hét boek voor leren observeren in onderwijs en welzijn.

Is dit kind thuis veilig? Waarom is deze leerling soms zo agressief? Het zijn maar enkele van de vele vragen die leerkrachten en hulpverleners kunnen hebben bij een kind. Observeren en rapporteren zijn daarom belangrijke basisvaardigheden in onderwijs en welzijn. Op grond van observaties en rapportages stel je hulpverleningsplannen bij, verwijs je leerlingen door naar speciaal onderwijs of plaats je kinderen uit huis. De observaties en ...

29,90
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,41
+
Bestel

Luister je wel naar mij? / Druk 23

Gespreksvoering met kinderen tussen vier en twaalf jaar

2020 || Paperback || Martine F. Delfos || SWP || met inkijkexemplaar

Gesprekken met kinderen voeren we allemaal. Voor leerkrachten, hulpverleners voor kinderen en gezinnen of voor (jeugd)artsen is het voeren van gesprekken met kinderen een kerntaak.

In Luister je wel naar míj? beschrijft Martine Delfos hoe gesprekken met kinderen van vier tot en met twaalf jaar gevoerd kunnen worden. Hoe krijg je ze aan de praat over wat hen bezighoudt? Moet je praten en spelen tegelijk? Welke vraagtechnieken zijn op welke leeftijd geschikt? Hoe schat ik de mentale leeftijd v...