Resultaten (8)
morgen verzonden
Consumentengedrag, de basis / Druk 7
2022 || Paperback || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;
- praktijkgerichte benadering;
- te gebruiken in compacte modules.
Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.
In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...
morgen verzonden
Copy & Concept / Druk 7
2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;
bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;
schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.
Sinds het verschijnen van de eerste e...
morgen verzonden
Don't Fck Up Your Baby
The Ultimate Guide to Raising Your Newborn Brand
2022 || Paperback || Coen Luijten e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar
Newborn brands are like babies, you can be very proud of it and feel great love for it. They can also take up all your time and give you sleepless nights. This doesn’t matter, if they grow up to be big (and strong), it was all worth it. To prepare children for the big world, you have to help them develop their personalities, let them get the best out of their DNA.
The same goes for a newborn brand, successfully nurturing a project is an all-encompassing process. There’s a lot that comes w...
morgen verzonden
Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1
2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.
Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...
morgen verzonden
Actieonderzoek doen / Druk 2
2022 || Paperback || Tonnie van der Zouwen || Boom || met inkijkexemplaar
Actieonderzoek is een aanpak voor praktijkgericht onderzoek waarbij je onderzoek doet ín de praktijk mét mensen uit die praktijk. Het doel is nieuwe kennis te ontwikkelen en tegelijkertijd de praktijk te verbeteren. Met deze uitdagende aanpak vergroot je de kans dat jouw onderzoek impact heeft.
Actieonderzoek past goed bij hbo-onderzoek en bij (aankomend) professionals. Professionals moeten een proces in gang kunnen zetten om veranderingen te implementeren. Actieonderzoek doen geeft aan hoe...
morgen verzonden
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...
morgen verzonden
Beter in rapporteren / Druk 3
2022 || Paperback || Manon Rundervoort e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Beter in rapporteren helpt studenten om betere zakelijke teksten te schrijven. Het boek behandelt o.a. het schrijven van rapporten, papers, verslagen en scripties. De korte paragrafen, praktijkgerichte voorbeelden en bijbehorende website met oefeningen en feedback maken dit boek tot een echte hulp voor studenten.
Auteurs Eric Tiggeler en Manon Rundervoort behandelen in negen hoofstukken alle relevante onderwerpen rondom het schrijven van een goed rapport. Stapsgewijs nemen de auteurs de stude...
morgen verzonden
Nudge - de ultieme editie / Druk 12
Naar betere beslissingen over gezondheid, geluk + geluk
2022 || Paperback || Richard Thaler e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Eindelijk is hier dan de ultieme, geactualiseerde editie van het baanbrekende boek dat aantoont hoe mensen door een duwtje in de juiste richting betere beslissingen in hun leven kunnen – en zullen – nemen. Nobelprijswinnaar Richard Thaler en Cass Sunstein (co-auteur van Daniel Kahneman) hebben deze klassieker van kop tot staart herschreven, zich baserend op jarenlange ervaring in het toepassen van nudging in overheid, politiek en bedrijfsleven en aangevuld met nieuw wetenschappelijk onder...