Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

15,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 14,25
+
Bestel

Lezen, weten en niet vergeten / Druk 6

2017 || Paperback || Mark Tigchelaar || Spectrum || met inkijkexemplaar

Informatie sneller opnemen, verwerken en onthouden.

Tijdens het lezen denk je vaak aan andere dingen en kom je er halverwege de pagina achter dat je eigenlijk geen idee meer hebt wat je net hebt gelezen. Herkenbaar? Je bent niet de enige. Daarnaast lezen we vaak alleen nog maar scannend een artikel of slaan soms stukken tekst over, omdat we simpelweg te langzaam lezen. We missen hierdoor informatie. Wat voor effect heeft dit op ons werk en onze studie? Op een bepaalde manier worden we weer a...

53,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Taaltopics Formuleren / Druk 4

aantrekkelijk, begrijpelijk en correct schrijven

2017 || Paperback || Cees Braas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Taaltopics Formuleren is een praktische, overzichtelijke en handzame schrijfhulp. Of je nu een korte tekst, een scriptie of slechts enkele zinnen moet schrijven of herzien: Taaltopics Formuleren biedt uitkomst. Voor zowel zakelijke als meer commerciƫle teksten krijg je handige tips, voorzien van aansprekende voorbeelden en korte oefeningen waar je mee aan de slag kunt.

Waarom kiezen voor Taaltopics Formuleren?

* Staat stil bij de benodigde voorbereidingen voorafgaand aan het schrijven;

* stimul...

23,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,75
+
Bestel

Communicatie en Ethiek

betrouwbaar zijn, vertrouwen ontvangen

2017 || Paperback || Jan Merton e.a. || Futuro Uitgevers

Veel communicatieprofessionals communiceren zich suf om voor hun organisatie vertrouwen te winnen. Maar dat helpt allemaal niet als je organisatie niet betrouwbaar is. Daarom moet je als communicatieprofessional niet alleen communiceren, maar vooral ook bijdragen aan de betrouwbaarheid van de organisatie.

Ethisch handelen speelt hierbij een zeer belangrijke rol. Net als het belang van de buitenwereld. Dus communicatieprofessional: verlaat je comfortzone en begeef je buiten je eigen vakgebied....