Zoekfilters
Resultaten (4)
English pronunciation for student teachers / Druk 2 (e-book)
2009 || E-book via Bookshelf || C. Gussenhoven || Noordhoff || met inkijkexemplaar
English Pronunciation for Student Teachers is een gedegen uitspraakcursus, waarin de uitspraak in relatie met spelling wordt behandeld. Het boek benadrukt het ritme en de intonatie van de Engelse taal naast een gedetailleerde en systematische behandeling van de Engelse klinkers, medeklinkers, de klemtoon en zwakke lettergrepen.
maandag verzonden
English pronunciation for student teachers / Druk 2
2009 || Paperback || C. Gussenhoven || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
English Pronunciation for Student Teachers is een gedegen uitspraakcursus, waarin de uitspraak in relatie met spelling wordt behandeld. Het boek benadrukt het ritme en de intonatie van de Engelse taal naast een gedetailleerde en systematische behandeling van de Engelse klinkers, medeklinkers, de klemtoon en zwakke lettergrepen. (wr)Voor de student wordt de materie inzichtelijk gemaakt door de Engelse uitspraak telkens te vergelijken met de Nederlandse. De set van drie digitaal opgenomen gelui...
maandag verzonden
Taal & Didactiek: Taalbeschouwing
2009 || Paperback || Henk Huizenga || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dit deel uit de serie Taal & Didactiek biedt een complete didactiek voor het taalbeschouwingsonderwijs. Het inleidende hoofdstuk beschrijft het taalsysteem. Daarna volgt een hoofdstuk waarin aandacht is voor de verschillende strategieën die een taalgebruiker hanteert bij het beschouwen van taal. Het boek bespreekt vervolgens verschillende voor het onderwijs relevante visies en presenteert een complete leerlijn taalbeschouwing. Een apart hoofdstuk gaat over taalbeschouwing bij kleuters.
Taal & Didactiek: Taalbeschouwing (e-book)
2009 || E-book via Bookshelf || Henk Huizenga || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Dit deel uit de serie Taal & Didactiek biedt een complete didactiek voor het taalbeschouwingsonderwijs. Het inleidende hoofdstuk beschrijft het taalsysteem. Daarna volgt een hoofdstuk waarin aandacht is voor de verschillende strategieën die een taalgebruiker hanteert bij het beschouwen van taal. Het boek bespreekt vervolgens verschillende voor het onderwijs relevante visies en presenteert een complete leerlijn taalbeschouwing. Een apart hoofdstuk gaat over taalbeschouwing bij kleuters.