Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (3)

Resultaten (4)

23,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 22,75
+
Bestel

BSO doe je zo!

2012 || Paperback || Heleen van der Veld || Springer

'BSO doe je zo!' is vooral geschreven voor pedagogisch medewerkers in de buitenschoolse

opvang. Daarnaast kunnen ouders en andere professionals die met kinderen werken er

natuurlijk ook gebruik van maken. Samen hebben zij immers hetzelfde doel: kinderen een

veilige omgeving bieden waarin ze kunnen uitgroeien tot alles wat ze in zich hebben. Een

goede bso is zo'n plek.

Voor dit boek putte Heleen van der Veld uit het Pedagogisch kader kindercentra 4-13 jaar

(Reed Business, 2011). Daaruit koos ze alle...

30,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 29,40
+
Bestel

Poster Leerstoornissen / druk 2

|| Poster || A. Serlier-van den Bergh || Springer

Poster Leerstoornissen.

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Wat mag...? Wat kan...?

dilemma's bij het spelen

2010 || Paperback || Marianne de Valck || Springer

Spelende kinderen komen soms nat, koud, vies, moe, met pijn, met kapot speelgoed uit hun avontuur. Pedagogisch medewerkers, ouders en verzorgers bepalen wat wel of niet mag. Zij geven de uitdaging en bepalen de grenzen. Hoe ver de uitdaging gaat en waar de grenzen liggen, hangt af van hun mate van vertrouwen en van de feiten. Praktische bezwaren van volwassenen kunnen kinderen bij hun spel beperken. Zowel thuis als in de kinderopvang. Wat is verantwoord en wat te riskant?

Met dit boek maakt Ma...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

NLD Theorie en aanpak in het basisonderwijs

2006 || Paperback || A. Serlier-van den Bergh || Springer

NLD is de Engelse afkorting van Non–verbal Learning Disabilities, in het Nederlands 'non–verbale leerstoornissen'. Kinderen met NLD kunnen informatie beter verwerken wanneer ze die horen dan wanneer ze die moeten zien of voelen. Vijf procent van de kinderen in het basisonderwijs heeft NLD.

NLD op school

Op school uit NLD zich vaak in specifieke leerproblemen: een onverklaarbaar verschil tussen goede prestaties bij technisch lezen en spellen en steeds slechtere prestaties bij rekenen en begr...