Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)

Resultaten (3)

59,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Competentiegericht opleiden en leren / druk 1

2006 || Paperback || T. Rijkers || Boom

Het boek gaat over competenties die een praktijkbegeleider moet bezitten om deelnemers aan het secundair beroepsonderwijs die hun opleiding in de praktijk en op school volgen tot vakmensen op te leiden. Dit boek is gericht op het verwerven van kennis, vaardigheden en houding.De invoering van het competentiegericht onderwijs, volgens de Wet Educatie en Beroepsonderwijs (WEB), vereist dat bedrijven en instellingen een nadrukkelijker rol spelen bij de opleiding en begeleiding van leerlingen, sta...

50,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

De docent als coach in het hoger onderwijs

in het hoger onderwijs

2006 || Paperback || Karin Scarger e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In het huidige onderwijs wordt van docenten meer verwacht dan inhoudelijke deskundigheid: zij zijn steeds vaker coach. Coach bij actief en zelfstandig leren, coach bij zelfreflectie en studieloopbaan-begeleiding, coach bij het bespreken van portfolio's en persoonlijke ontwikkelingsplannen.

Coachen van studenten is niet gemakkelijk. Hoe laat je studenten reflecteren? Wat doe je als studenten ongemotiveerd zijn? Hoe voer je een slechtnieuws-gesprek? Hoe stimuleer je evenwichtige participatie in ...

45,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 43,23
+
Bestel

Praktijkgericht opleiden

2006 || Paperback || J.W. van den Boogert || Boom

In dagelijkse werksituaties valt er veel te leren. Leerkansen worden echter lang niet altijd benut, waardoor fouten zich herhalen of noodzakelijke ontwikkeling onvoldoende wordt bereikt. Door alert te zijn op leermogelijkheden en door leerprocessen deskundig te begeleiden draagt u bij aan het leren van mensen en aan de ontwikkeling van een lerende cultuur in uw organisatie. Opleiders, managers en docenten krijgen met dit boek materiaal in handen voor het aanscherpen van hun visie op praktijkg...