Zoekfilters
Resultaten (4)
morgen verzonden
Revolutionaire strategieen voor netwerk marketing in het internettijdperk / druk 1
2012 || Paperback || Dave Vass e.a. || Fountain of Inspiration
In dit boek zal jij de technieken ontdekken die jou in staat stellen om een groot team op te bouwen in netwerk marketing binnen een jaar, wat jou anders tien jaar zou hebben gekost. Iedereen die er na verlangt om de echte marketingprincipes te begrijpen, om ze vervolgens toe te passen in het eigen bedrijf, moet dit boek bestuderen. De oude praktijk van jouw familie en vrienden benaderen zijn achterhaald ... welkom tot een nieuwe verfrissende manier van het laten exploderen van jouw organisati...
morgen verzonden
Sustainability Marketing / 2nd edition
A Global Perspective
2012 || Paperback || Frank Belz || Wiley
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step...
morgen verzonden
Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3
Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs
2012 || Paperback || Uta Meier || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.
morgen verzonden
Elke klant is er één!
jij als trotse ambassadeur van jouw eigen zorgbedrijf
2012 || Paperback || J. Spatjens || Bohn Stafleu van Loghum
Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.Natuurlijk zijn er veel goede voorbeelden bekend. Maar het komt nog veel te vaak voor dat medewerkers de ruimte niet (durven) nemen om er voor hun klanten het beste van te maken. En hoe veel directeuren roepen niet dat zij er m...