Resultaten (3)

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De KLIK-methode

hoe je moeiteloos nieuwe klanten vindt

2017 || Paperback || Petra Smit-Wattez || Eburon

Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode helpt jou resultaten te bereiken als:

* Meer klanten winnen door social selling

* Vruchtbare klantrelaties door goed te luisteren en slim te praten

* Snel vertrouwen winnen door denkpatronen te zien en te gebruiken

* Jezelf verkopen? Van 'onzeker over' naar 'natuurlijk vinden'.

Speciaal voor zzp'er...

32,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

De CX Travel Guide / Druk 2 (Heruitgave)

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience

2024 || Hardcover || Nienke Bloem e.a. || Eburon

ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!

De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousi...

14,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

De CX Travel Guide (e-book)

2020 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Nienke Bloem e.a. || Eburon

De CX Travel Guide helpt je aan de slag te gaan met customer experience (CX). Deze reisgids door de wereld van klantbeleving bevat onder andere adviezen van achttien CX-managers, werkzaam bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je valkuilen te vermijden en leren je hoe je jouw organisatie door een CX-bril kan bekijken.