Zoekfilters
Resultaten (7)
Enquête research / Druk 3 (e-book)
Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs
2012 || E-book via Bookshelf || K.A.R. Markus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Het deel Enquête Research gaat in op de vraag hoe een goede vragenlijst te maken. Het geeft een stappenplan om duidelijke, eerlijke, objectieve vragen te stellen en heldere antwoorden te verkrijgen. Het is daarmee ook een handig middel voor een opdrachtgever om een vragenlijst te beoordelen.
Deskresearch (e-book)
2012 || E-book via Bookshelf || Mirjam Broekhoff || Noordhoff
maandag verzonden
Revolutionaire strategieen voor netwerk marketing in het internettijdperk / druk 1
2012 || Paperback || Dave Vass e.a. || Fountain of Inspiration
In dit boek zal jij de technieken ontdekken die jou in staat stellen om een groot team op te bouwen in netwerk marketing binnen een jaar, wat jou anders tien jaar zou hebben gekost. Iedereen die er na verlangt om de echte marketingprincipes te begrijpen, om ze vervolgens toe te passen in het eigen bedrijf, moet dit boek bestuderen. De oude praktijk van jouw familie en vrienden benaderen zijn achterhaald ... welkom tot een nieuwe verfrissende manier van het laten exploderen van jouw organisati...
Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3 (e-book)
Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs
2012 || E-book via Bookshelf || Uta Meier || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.
maandag verzonden
Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3
Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs
2012 || Paperback || Uta Meier || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.
maandag verzonden
Elke klant is er één!
jij als trotse ambassadeur van jouw eigen zorgbedrijf
2012 || Paperback || J. Spatjens || Bohn Stafleu van Loghum
Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.Natuurlijk zijn er veel goede voorbeelden bekend. Maar het komt nog veel te vaak voor dat medewerkers de ruimte niet (durven) nemen om er voor hun klanten het beste van te maken. En hoe veel directeuren roepen niet dat zij er m...
maandag verzonden
De Conversation Company
gebruik de feedback van je klanten nu ook echt
2012 || Hardcover || Steven van Belleghem || Van Duuren Media
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot...