Resultaten (10)
maandag verzonden
Verleid de klant
onweerstaanbaar zakendoen
2013 || Hardcover || Rob Snoeijen e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of (sales)professional. Want wie klanten op de juiste manier weet te verleiden, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En daarmee zet je jezelf flink op voorsprong.
In Verleid de Klant ...
maandag verzonden
Handboek google analytics / druk 1
|| Paperback || Gerard Rathenau || Van Duuren Media
Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie, Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en Universal Analytics zeer praktische informatie kunt achterhalen, zodat je meer inzichten krijgt over het gedrag van de bezoekers van je website.
Met Google Analytics kun je echter veel meer dan alleen statistieken - zoals bezoeken en conversies...
maandag verzonden
Nummer 1
Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
2022 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.
Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Wanneer je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining zijn, zullen klanten geen genoeg van je kunne...
maandag verzonden
Handboek SEA
2016 || Paperback || Marc de Groot || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Tijdelijk aanbod: Bij aankoop van dit boek in november kunt u gratis deelnemen aan de videocursus Succes met Google AdWords (t.w.v. € 100,-) van auteur Marc de Groot. Stuur uw aankoopbewijs naar dgoc [at] dgoc.nl.
Wilt u vandaag nog potentiële klanten bereiken die actief op zoek zijn naar uw product en bij wie de portemonnee al in de hand ligt? Dan kunt u niet om zoekmachine-adverteren (SEA) heen. Met het Handboek SEA leert u snel en eenvoudig om een professionele campagne op te zetten waar...
maandag verzonden
Sterk digitaal merk
Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO’s staat
2022 || Paperback || Ingmar de Lange || Van Duuren Media
Merken zijn fascinerend. Ze zijn overal. Mooi en plat, subtiel en schreeuwend, irritant en inspirerend, tuttig en hip. Merken lijken heel simpel, maar het is opvallend lastig te begrijpen hoe merken echt werken. Helemaal als de wereld op z’n kop staat en digitaal zo veel lijkt te veranderen. Zijn merken vandaag de dag nog wel belangrijk? Is merkenbouwen überhaupt nog wel van deze tijd of kun je je geld beter in performance- marketing steken? Heb je als merk nog wel iets te zeggen als influ...
maandag verzonden
Supercharge your stories
Gebruik gedragspsychologie in je verhalen en maak ze nog overtuigender
2022 || Paperback || Paul Hillesum e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Verhalen vertellen is het oudste gereedschap dat we als mens kennen om gedrag te beïnvloeden. Of het nu gaat over religies, economische systemen, politieke stromingen of merken; onze verbeeldingskracht zorgt ervoor dat we ons via verhalen abstracte concepten kunnen voorstellen. En daarin kunnen gaan geloven. Verhalen geven inhoud. Verhalen verpakken boodschappen. Verhalen verbinden. Verhalen maken wie we zijn én beïnvloeden wat we doen en niet doen. Logisch dat storytelling steeds belangri...
maandag verzonden
B2B contentmarketing / druk 1
de 7 fundamenten
|| Paperback || Bob Oord || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de klantreis een goede relatie wil opbouwen, zal de context van de klant centraal moeten stellen. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn daarbij voorwaarden geworden.
Dit boek helpt business-to...
maandag verzonden
Handboek Social media marketing, 4e edite
Engagement, likeability, social selling en social business
2023 || Paperback || Patrick Petersen || Van Duuren Media
Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle “Handboek Social Media Marketing (social business, social selling en social brand)” helpt de lezer-gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Daarbij helpt het inzicht te krijgen in de succesfactoren van de moderne social media marketingmix met middelen als TikTok virals, stories, reels & shorts en LinkedIn communities. Naast de focus op de organisatietransitie naar een social business, de praktische cases, relevante...
maandag verzonden
De Conversation Company
gebruik de feedback van je klanten nu ook echt
2012 || Hardcover || Steven van Belleghem || Van Duuren Media
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot...
maandag verzonden
Meer omzet met je webshop
in vier stappen naar een hogere conversie
2021 || Paperback || Jurjen Jongejan || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten, is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol omzet mislopen. De conversie van bezoeker naar koper is dus te laag. En dat is zonde, want daarmee laten ze onnodig belangrijke omzet liggen.
In dit boek laat Jurjen Jongejan op een aansprekende en laagdrempelige manier zien hoe je de conversi...