Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

24,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Digitale verleiding

hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten

2013 || Paperback || Maurits Kaptein || Atlas Contact || met inkijkexemplaar

'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts

Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften.

Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online bezoeke...

23,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Customer experience in de praktijk

klantervaring als spil van uw bedrijf

2014 || Paperback || Manfred van Gurchom || Atlas Contact

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.

Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering...