Zoekfilters
Resultaten (7)
maandag verzonden
Marketing met ballen
de 9 bouwstenen voor jouw persoonlijke businessmodel
2016 || Paperback || Rudy Moenaert e.a. || Adfo Books
'Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer.' STEVEN VAN BELLEGHEM
Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw pers...
maandag verzonden
Agile marketing
sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie
2016 || Paperback || Adrie Dolman || Adfo Books
Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te verspillen.
Dit boek laat zien wat agile marketing precies inhoudt. Slimmigheden uit Agile, Scrum en Lean, modellen, inzichten en voorbeelden zorgen voor praktische handvatten.
Agile marketing is met name geschreven voor marketingmanagers, propositie en productmanagers, (digital) marketeers en strat...
maandag verzonden
Online reputatiemanagement
over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade
2016 || Paperback || Alex van Leeuwen || Adfo Books
Online Reputatiemanagement
Over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade
"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie."
Steven van Belleghem (inspirator, coach en bestsellerauteur)
"Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie."
prof. dr. Cees van Riel (mede-oprichter van...
maandag verzonden
Key-account management / Druk 2
|| Paperback || Marian Dingena || Adfo Books
Haal alles uit je belangrijkste klantrelaties
Key-account management 2e editie
De bestseller Key-account management is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.
In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key-accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key-accou...
maandag verzonden
Meer opens, meer clicks
Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing
2015 || Paperback || Marc Borgers e.a. || Adfo Books
Meer opens, meer clicks
Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing
Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich daar uitstekend voor. Meer opens, meer clicks biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en nationale en internationale cases van onder meer HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, ...
maandag verzonden
Power Brands 2.0
2019 || Paperback || Marc Oosterhout || Adfo Books
Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Ze zijn toonaangevend in het nieuwe merkdenken. Maar waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van ze leren om zelf een Power Brand te worden. Dit boek laat je kennis maken met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken. Om zo stap voor stap een...
maandag verzonden
Karaktervol positioneren
2016 || Paperback || Marc van Eck || Adfo Books
Deze serie mag je niet missen
Karaktervol positioneren
Merken die zich baseren op een oerkarakter zijn succesvoller. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.
Verschillende merkeigenaren, waaronder SNS, Coolblue en Albert Heijn, delen hun inzi...