Resultaten (3)
maandag verzonden
Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1
2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.
Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...
maandag verzonden
Schaamteloos nieuwsgierigheid
Voor meer bevlogenheid en zelfleiderschap
2022 || Paperback || Danae Bodewes || Boom || met inkijkexemplaar
Ontdek met je persoonlijke nieuwsgierigheidhandleiding hoe je jezelf motiveert en bevlogenheid ervaart
USP’s
• Voor iedereen die een leven lang nieuwsgierig wil zijn
• Gebaseerd op onderzoek en vol voorbeelden en interviews
• Met tientallen nieuwsgierige vragen en praktische opdrachten
Nieuwsgierigheid is de motor van het leren, een bron van inspiratie en energie. Nieuwsgierigheid is overal, en toch kennen maar weinigen dit aangeboren mechanisme dat ongemerkt onze keuzes stuurt en on...
maandag verzonden
Handboek Leren & Ontwikkelen in organisaties / Druk 6
2022 || Hardcover || Eric Mooijman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet overzicht van de kennis op het gebied van leren en ontwikkelen binnen organisaties;
- focust op de maatschappelijke veranderingen in de 21e eeuw;
- veel aandacht voor digitaal leren en leertechnologie.
Het Handboek Leren en Ontwikkelen in Organisaties beschrijft alle aspecten van leren en ontwikkelen in organisaties: van het ontwikkelen van L&D-beleid of opleidingsjaarplannen, tot het ontwerpen en/of inkopen van allerlei leeroplossingen en het inrichten en leiden van een opleidings...