Zoekfilters

Uitgever
Vakmedianet (2)

Resultaten (7)

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Roestvrij, Breek met barrières die vernieuwing blokkeren

breek met barrières de vernieuwing blokkeren

2011 || Hardcover || Rita Dijk e.a. || Vakmedianet

40,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Van Waarnemen naar Waarmaken

expeditie naar waarde met professionals

2011 || Hardcover || Paul Kloosterboer || Boom || met inkijkexemplaar

Dit boek is het verslag van een ontdekkingstocht naar de slaag- en faalfactoren voor vernieuwen met professionals. Het onthult:

* waarom professionals en hun managers graag leren, maar niet van elkaar;

* de faalscenario's én kernprincipes;

* waarde als verdelend én verbindend criterium;

* vier fundamentele leer- en vernieuwingsmotoren;

* emotie als beslissende factor;

* het geheim van lerend leiderschap;

* de Expeditie naar Waarde als beproefde aanpak;

* een palet aan interventies en technieken.

De ...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The Principles of Scientific Management - Nieuwe Nederlandse vertaling!

inclusief Essay van Jaap Peters en Harold Janssen

2011 || Hardcover || Frederick Winslow Taylor || MainPress B.V.

Frederick Winslow Taylor is de grondlegger van 'Scientific Management'. Al lange tijd is zijn boek uit 1911 een bron van inspiratie voor leidinggevenden en studenten van managementtechnieken, die tot doel hebben de productie te verhogen. Het boek heeft de basis gelegd voor de moderne organisatiekunde en de beslissingstheorie.

Toen Taylor als ingenieur bij een staalbedrijf werkte, voerde hij zorgvuldige experimenten uit om vast te stellen hoe een bewerking het beste kon worden uitgevoerd en hoe...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Management van processen / druk 4

identificeren, besturen, beheersen en vernieuwen

2012 || Hardcover || T.W. Hardjono e.a. || Vakmedianet

4e DRUK

Processen zijn in feite datgene wat er in een organisatie werkelijk gebeurt. Zonder processen bestaat een organisatie gewoonweg niet. Zij vormen de verbindende schakel tussen de inrichting van de organisatie en de resultaten. Het boek Management van processen draait om procesmanagement. De manager vervult daarbij de rol van stimulator. Hij zorgt ervoor dat de medewerkers voldoende zijn toegerust om hun taak te vervullen, weet weerstanden te overwinnen en de procesgang vloeiend te laten...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Heb je even? / druk 1

klankboek voor managers

2011 || Hardcover || Reinwout Schram e.a. || Business Master Class

Alles wat je moet lezen over management. In slechts één boek!

Het klankboek 'Heb je even?' maakt jou als manager (nog) beter en gelukkiger want je gaat met meer gemak en zekerheid je doelen halen.

Dit 'meesterlijke boek' (recensie Managementboek) wordt je zakelijke maatje dat je antwoord geeft op 8 belangrijke managementvraagstukken. Helder geschreven, met pakkende verhalen, praktische tips en verdiepende inzichten waardoor je van begin tot eind geboeid blijft.

'Heb je even?' rekent af met ...

14,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Boem! Voort! Een businessroman over resultaatgericht veranderen.

een businessroman over resultaatgericht veranderen.

2011 || Hardcover || Wim Kweekel || Nieuwe Vizier, Het

Boem! Voort! Een businessroman over resultaatgericht veranderen

Dit boek beschrijft de reis die Flo Ganar maakt om een vastgelopen bedrijf weer op de rails te zetten. Een reis die loopt van Boem! tot Voort!

Wat u kunt leren uit dit boek:

* Wat de succesfactoren zijn van een succesvolle organisatie.

* Wat de cruciale functies zijn om elk organisatiedoel te halen.

* Op grond waarvan klanten besluiten nemen en hoe u dat kunt beïnvloeden.

* Wat de core business van een manager is.

Wat u met dit...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Van weten naar doen-paperback

hoe je kennis ook echt in de praktijk brengt

2016 || Hardcover || Paul J. Meyer e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Meester-verteller Ken Blanchard snijdt in dit verhaal een van de meest wezenlijke vragen op de werkvloer aan: Hoe komt het toch dat mensen vaak weten wat ze moeten doen, maar het uiteindelijk niet uitvoeren? Daarmee blokkeren ze alle verandering. Blanchard en zijn co-auteurs leggen uit hoe dat komt en geven vervolgens heldere principes waarmee je als manager medewerkers (en jezelf!) het gat tussen weten en doen kunt laten dichten.

Van weten naar doen leert je dat er drie mogelijke obstakels z...