Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
Hondenbrokken
ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...
maandag verzonden
Automatisering van productieprocessen op basis van ISA-95
praktijkervaringen met ISA-95
2009 || Paperback || A. van Rissewijck e.a. || Van Haren Publishing
Om te voorkomen dat de productiebedrijven vertrekken naar de goedkopere landen, moeten de Nederlandse bedrijven alles op alles zetten om efficiƫnt en effectief te produceren. Standaardiseren, mechaniseren en automatiseren zijn hoogst noodzakelijk.
Dit praktische handboek legt stap voor stap uit hoe het automatiseren van productieprocessen succesvol opgezet wordt. De theorie is gebaseerd op de internationale standaard ISA-95. Praktijkvoorbeelden van British American Tobacco, Corus, Friesland...