Zoekfilters
Resultaten (3)
morgen verzonden
Hondenbrokken
ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...
morgen verzonden
Vertellen is nog geen trainen / druk 1
over het ontwikkelen van interactieve trainingen en presentaties
2009 || Paperback || H.D. Stolovitch e.a. || Van Duuren Media
Een aansprekende en interactieve training of les geven, dat is wat trainers, docenten en professoren graag willen. Een publiek dat tot het eind van je training geboeid blijft. Een training die echt verandering teweegbrengt bij de cursist of leerling. De vraag is hoe je dit aanpakt. Stolovitch en Keeps gaan in hun boek uit van drie hoofdvragen die van cruciaal belang zijn bij het realiseren van een aansprekende training: - Hoe leren mensen? - Waarom leren mensen? - Hoe beklijft wat ze hebben g...
morgen verzonden
De STAR-methode / druk 1
selecteren, beoordelen en ontwikkelen van talent
2012 || Paperback || Wanda Kraal e.a. || Van Duuren Media
Medewerkers onthullen met hun gedrag veel van wie ze zijn, wat ze kunnen en hoe ze werken. Gedrag is naast resultaten dan ook een belangrijke factor in hun functioneren. Maar resultaat is meetbaar en daarom vaak helder, iets wat voor gedrag veel minder vanzelfsprekend geldt. In de praktijk kost het doorgaans de grootste moeite om gedrag inzichtelijk te krijgen, bespreekbaar te maken, daarover feedback te geven en medewerkers op basis daarvan te ondersteunen bij hun ontwikkeling.
Situatie, Ta...