Zoekfilters
Resultaten (4)
vandaag verzonden
Operational excellence
van industrie tot dienstverlening
2016 || Paperback || Marcel van Assen || Academic service || met inkijkexemplaar
Je hoort het bijna in alle organisaties. En dat maakt Operational Excellence (OpX) nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is OpX zelfs opgenomen in de strategie. Maar wat is het precies en hoe voer je het effectief in?
OpX gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van de operationele organisatie, die daardoor steeds weer in staat is de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Hiervoor zijn vaak technieken zoals Lean en Six Sigma geschikt, maar ook de ...
Nieuwe business modellen (e-book)
samen werken aan waardecreatie
2014 || E-book (download) via Adobe (PDF) || Jan Jonker || Academic service || met inkijkexemplaar
Duurzaamheid wordt volwassen. Mensen in de samenleving komen in beweging. Ze vinden dat het anders kan én moet. Zo ontstaan initiatieven rond themas die er toe doen, zoals voedsel, energie en zorg. We noemen dat de opkomst van de WEconomy. Het aantal initiatieven groeit, maar veel komen er niet tot volledige ontwikkeling.
Dat is jammer, want zo verliest de maatschappij kostbare energie van mensen die een transitie naar een andere economie, een andere samenleving, helpen vormgeven.
Samen `wer...
vandaag verzonden
CRM in de praktijk / Druk 3
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...
Het groot strategieboek (e-book)
in dialoog naar een strategische voorsprong
2012 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Paul Pietersma e.a. || Academic service || met inkijkexemplaar
Slimme strategische keuzes maken organisaties interactiever, authentieker, exibeler en slagvaardiger. De inrichting van het strategieproces is hierbij een kritische succesfactor voor het uiteindelijke resultaat. Maar hoe kom je als organisatie in de juiste 'strategieversnelling'? En hoe bepaal je wat wel en niet in een strategieproces thuis hoort?
Het groot strategieboek leidt je succesvol door het eigen strategieproces en draagt modellen en voorbeelden aan om het proces inhoudelijk vorm te g...